۱۳۹۸-۰۹-۰۷
در تربیت بدنی آستان قدس رضوی صورت گرفت؛

رونمایی از نخستین کتاب در حوزه برند ورزشی در کشور

از اولین کتاب تألیفی در حوزه برند ورزشی با عنوان«معرفی برند در ورزش» امروز در حاشیه همایش برند ورزش مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی رونمایی شد.

سیدمرتضی عظیم زاده دبیر همایش برند در ورزش در گفت‌وگو با آستان‌نیوز در خصوص مختصات کتاب گفت: از همکاری بیش از 10 استاد متخصص در حوزه‌های بازاریابی و برند برای نگارش این کتاب استفاده شده است که خود نشان‌دهنده غنای این اثر است. 

وی با برشمردن ویژگی‌های برجسته‌ اثر بیان کرد: تجمیع و معرفی اهم مفاهیم برند در ورزش، ارائه انسجام فکری به جستجوگران موضوع برند از فلسفه تا معرفی یک برند و نیز مشارکت اساتید حوزه برند در قالب یک اثر علمی را باید سه شاخصه کتاب معرفی برند در وزش دانست.

به گفته وی، چیستی و تاریخچه برند در ورزش، پارادایم‌هاو رویکردهای راهبردی به برندسازی در ورزش، نقش روانشناسی در برندسازی ورزشی، برند انسانی در ورزش، برندسازی در باشگاه‌های ورزشی، برند شهری و ورزش، برندسازی کسب و کارهای خدماتی در ورزش، حامی‌گری ورزشی و برند، روش پژوهش در برند و بازاریابی ورزشی، تحلیلی بر پژوهش‌های برند در صنعت ورزش ایران و معرفی یک برند ـ دبیرخانه دائمی برند در ورزش، عناوین فصول 12 گانه این کتاب است. این استاد دانشگاه یادآور شد: این کتاب در 12 فصل و با کمک انتشارات دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) چاپ و منتشر شده که در حاشیه همایش با تخفیف 25 درصدی در اختیار دانشجویان و اساتید قرار گرفته است.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

HTML محدود