۱۳۹۸-۰۹-۰۹
دبیر اجرایی همایش خبر داد:

ارسال 150 مقاله به دبیرخانه دومین همایش ملی « برند در ورزش»

دبیر اجرایی دومین همایش سراسری «برند در ورزش» از ارسال 150 مقاله، 22 مقاله رد و 16 مقاله پذیرفته شده در قالب سخنرانی خبر داد.

محمد کشتی‌دار، دبیر اجرایی همایش «برند در ورزش» در گفت‌وگو با آستان‌نیوز از کیفیت محتوای علمی دریافت شده توسط دبیرخانه همایش «برند در ورزش» گفت: از تعداد 150 مقاله رسیده به دبیرخانه، 22 مقاله رد شد، 112 پوستر و 16 مقاله در قالب سخنرانی برای ارائه در همایش برند در ورزش انتخاب شد.
وی با اشاره به شماری از عناوین اصلی موضوعات سخنرانی ادامه داد: ارائه مدل برندسازی با رویکرد تفکر استراتژیک در کارآفرینی ورزشی، تحلیل انتظارات و نگرهای حاکم بر برند شخصی خادمیاران ورزشی آستان قدس رضوی و ارائه مدل مناسب، توسعه برند ورزشی با استفاده از مدل استراتژیک سوآر، بررسی نقش سرمایه اجتماعی مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی بر تصویر برند مکان را تعدادی از عناوین مقالات برشمرد.
کشتی‌دار، شناسایی استراتژی‌های برندسازی لیگ برتر فوتبال ایران، اهمیت برند ورزش رضوی از دیدگاه جامعه‌شناسی با رویکرد کارکردگرایی، تبیین ارتباط همخوانی شخصیت برند تیم و هوادار با دلبستگی به برند تیم محبوب، بررسی تاثیر صحه‌گذار ورزشی بر توجه دیداری در تبلیغات را از جمله دیگر عناوین مقالات حاضر در همایش عنوان کرد.
این دانشیار دانشگاه فردوسی مشهد همچنین یادآور شد: به همه شرکت‎کنندگان در بخش‌های مختلف دومین همایش ملی برند در ورزش گواهی شرکت در همایش ارائه شده است.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

HTML محدود