۱۳۹۸-۰۹-۰۹
در اختتامیه دومین همایش ملی برند در ورزش صورت گرفت؛

رونمایی از نخستین تندیس برند معنوی در ورزش ویژه تربیت بدنی آستان قدس رضوی

دومین همایش ملی «برند در ورزش» با رونمایی از تندیس برند معنوی در ورزش شامگاه هفتم آذر در سالن همایش‌های تربیت بدنی آستان قدس رضوی پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی تربیت بدنی آستان قدس رضوی ، در آیین اختتامیه دومین دوره برگزاری همایش ملی «برند در ورزش» امروز با حضور شخصیت‌های علمی و دانشگاهی، نخستین تندیس برند معنوی در ورزش به مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی اعطا شد.
محمد کشتی‌دار دبیر اجرایی همایش با ارائه گزارشی از عملکرد کمیته اجرایی یک‌روزه همایش گفت: برند ورزش رضوی می‌تواند متولی تفکر ویژه درخصوص برندسازی در ورزش باشد و همه هنجارها و ارزش‌های کشورمان را از مسیر خروجی این دست همایش‎ها تحت تاثیر قرار دهیم.

ضرورت استخراج منابع درسی دانشگاهی از علوم اسلامی
وی افزود: از مسیر این نشست‎ها و همایش‎های تخصصی می‎توان این ارزش‎های والای انسانی نهفته در مفاهیم روایات و احادیث ائمه معصومین(ع) را استخراج، به‎روزرسانی و در جامعه به خصوص جوانان اشاعه داد.
کشتی‌دار ابراز کرد: بسیاری از منابع درسی ما در دانشگاه ترجمه شده از آثار خارجی است؛ اما کتاب سرفصل دروسی مثل اخلاق در ورزش و اخلاق ورزشی را می‌توانیم با کمک اساتید صاحب نام حوزه علمیه از منابع فقه اسلامی تهیه و تأمین کنیم.
این استاد دانشگاه تأکید کرد: نقطه عطف این حرکت، برگزاری این همایش و با همراهی و تلاش اساتید علوم ورزشی در دانشگاه‌های مختلف است تا با ارائه پیشنهادهای خود راه‌های جدیدی را به سمت برندسازی در کشور باز کنند.
به گفته وی، حدود ۶ ماه تلاش و ذهنیت کارشناسان صاحب نام ورزش کشور با ۱۵۰ مقاله ارسالی از سراسر کشور به سمت هویت ورزش رضوی هدایت شد. این قدم کوتاهی به سمت هدف تعریف شده بود و در همایش‌های بعدی و با تولید محصولات علمی و فرهنگی گام‌های مؤثرتری در این جهت برداشته خواهد شد.

۷۰ درصد مقالات با رویکرد برند ورزش رضوی
وی اظهار کرد: ۷۰ درصد مقالات با رویکرد برند ورزش رضوی سازماندهی شد. اساتید بنامی ارزیابی‌های خود را در رابطه با مقالات و همایش اعلام کردند. ۸۴ درصد مقالات پذیرش و ۱۶ درصد رد شد.
این عضو هیأت علمی دانشگاه فردوسی، رشد و اعتلای ورزش با رویکرد معنویت و اخلاق را به عنوان شعار سومین دوره همایش برند در ورزش پیشنهاد داد.
غلامیان، دبیر علمی همایش هم گزارشی از کمیته علمی همایش برند در ورزش ارایه داد و گفت: ارائه 16 مقاله علمی، برگزاری هفت کارگاه تخصصی در حاشیه همایش با حضور اساتید مطرح استانی و کشوری، رونمایی از کتاب و تندیس ویژه همایش از جمله دستاوردهای دومین دوره برپایی همایش برند در ورزش در مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس هستند.
در پایان مراسم هم بعد از رونمایی از تندیس برند معنوی در ورزش ویژه مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی از سه سخنور مقالات برتر دومین همایش ملی برند در ورزش مسعود دارابی، علی ناظمی و فریبرز رمضانی با اهدای این تندیس تقدیر به عمل آمد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

HTML محدود